Search found 35 matches

by Ottice Webb
Mon Jan 18, 2016 12:42 pm
Forum: Climbing Community
Topic: Life Insurance for Climbers
Replies: 19
Views: 4362

Re: Life Insurance for Climbers

It helps keep the bobcats away at Choco too...
by Ottice Webb
Fri Dec 18, 2015 1:11 pm
Forum: Sport
Topic: Anyone down to sport rapple today?
Replies: 2
Views: 1368

Anyone down to sport rapple today?

I'm bummed by the snow
by Ottice Webb
Mon Dec 14, 2015 4:06 pm
Forum: Sport
Topic: Godzilla Video
Replies: 5
Views: 1759

Re: Godzilla Video

Sooooo ill
by Ottice Webb
Fri Nov 06, 2015 4:00 pm
Forum: Climbing Community
Topic: Drive In Needs Help
Replies: 2
Views: 1226

Re: Drive In Needs Help

Baker said it's 50 thousand for the digital projector
by Ottice Webb
Fri Oct 09, 2015 5:05 pm
Forum: Sport
Topic: Road Side crag
Replies: 3
Views: 1768

Re: Road Side crag

You gotta donate sumthin soooo we gave 10 bucks each, cheers
by Ottice Webb
Thu Aug 20, 2015 8:26 am
Forum: Climbing Community
Topic: Rebolt the Red *Fundraiser*
Replies: 10
Views: 2370

Re: Rebolt the Red *Fundraiser*

Its not Muir dude
by Ottice Webb
Wed Aug 19, 2015 7:29 am
Forum: Classifieds
Topic: Testarossas at military wall
Replies: 3
Views: 810

Re: Testarossas at military wall

The best community ever
by Ottice Webb
Fri Aug 07, 2015 7:57 am
Forum: Sport
Topic: Sweat Bees
Replies: 3
Views: 1582

Re: Sweat Bees

Haha!
by Ottice Webb
Thu Aug 06, 2015 7:16 pm
Forum: Sport
Topic: Sweat Bees
Replies: 3
Views: 1582

Sweat Bees

Is it just me or has everybody noticed the huge hatch of these little ''ticklers'' in the Gorge lately? :lol:
by Ottice Webb
Wed Aug 05, 2015 9:21 pm
Forum: Sport
Topic: Good walls for kids
Replies: 8
Views: 2209

Re: Good walls for kids

Chaos is chill, just don't get on King Ducky tho... :lol:
by Ottice Webb
Fri Jul 31, 2015 11:25 am
Forum: Climbing Community
Topic: PSA: The Crust is Coming Off
Replies: 36
Views: 9138

Re: PSA: The Crust is Coming Off

Well that guy is hemmed up now,dont punch him in the mouth tho he's prolly got hep c
by Ottice Webb
Fri Jul 31, 2015 8:41 am
Forum: Climbing Community
Topic: PSA: The Crust is Coming Off
Replies: 36
Views: 9138

Re: PSA: The Crust is Coming Off

Thats Brain(Brian Daniel) he aint no stealer but he's in Powell Co jail on an indictment for making meth
by Ottice Webb
Mon Feb 02, 2015 7:38 pm
Forum: Front Page
Topic: 2015 V-day Fixed Gear Fundraiser
Replies: 63
Views: 99948

Re: 2015 V-day Fixed Gear Fundraiser

Keep on top of the classics cause you got guys who dont mind rebolting the old shit in our backyard.....
by Ottice Webb
Tue Dec 30, 2014 6:32 pm
Forum: More climbing!
Topic: Bouldering.
Replies: 10
Views: 3121

Re: Bouldering.

Doing a roof soon in Chaneyville, boss said bring your shoes and crashpad the chimney is sweet... gettin paid to boulder, shit
by Ottice Webb
Tue Dec 30, 2014 6:30 pm
Forum: More climbing!
Topic: Bouldering.
Replies: 10
Views: 3121

Re: Bouldering.

Is it Hatton Ridge?